ריטריט נקודת חיבור: הגוף כמצפן – יום של איזון, חיבור והתחדשות

יוחנן הסנדלר 6, כפר סבא

19 ביוני, 2026

-

19 ביוני, 2026

בהנחיית אנה ויעל

אנה בן יהודה ויעל רפפורט הן מנחות תהליכים ומרחבים להתפתחות אישית, חיבור פנימי ועבודה גוף־רגש.
אנה בן יהודה היא מטפלת רגשית בעלת תואר שני המלווה תהליכים אישיים וקבוצתיים מתוך חיבור עמוק לעולם הרגש, התודעה והריפוי הפנימי.
ויעל רפפורט היא פיזיותרפיסטית מומחית המביאה גישה עמוקה ומקצועית לעבודה עם הגוף, נשימה, תנועה והקשר שבין הגוף לחוויה הרגשית והאנרגטית שלנו.

יחד הן יצרו את גישת “נקודת חיבור” – גישה המחברת בין ארבעת הגופים: הפיזי, הרגשי, המנטלי־תודעתי והאנרגטי. הגישה נולדה מתוך ההבנה שלא ניתן להפריד בין הגוף, הרגש, המחשבות והאנרגיה שלנו – וכשאנחנו לומדים להקשיב לכל החלקים האלו ולעבוד איתם בהרמוניה, נוצר שינוי אמיתי מבפנים החוצה.

מנחה אורח – עמרי פלד
מנחה סדנאות כתיבה, מוביל תהליכים אישיים, מרצה ומחבר הספר כתבתי לך מיליון הודעות שלעולם לא אשלח

על האירוע

 ריטריט “נקודת חיבור” הוא לא עוד יום של התפתחות אישית.
זהו מרחב חוויתי ועמוק שנועד לעזור לנו לחזור לאיזון דרך חיבור לארבעת הגופים שלנו.

במהלך היום נלמד לזהות איפה כל אחד מהגופים שלנו מבקש תשומת לב:
איפה הגוף הפיזי מחזיק מתח ועומס,
איפה הגוף הרגשי זקוק לשחרור,
איפה הגוף המנטלי־תודעתי עסוק ברעש ומחשבות,
ואיפה הגוף האנרגטי מבקש זרימה, נוכחות וחיים.

דרך תנועה, נשימה, סאונד הילינג, כתיבה, תרגולים ומרחב בטוח ומחזיק – נעבור תהליך שמטרתו לשחרר אנרגיה תקועה, לפרוק סטרס ומתחים שהצטברו בגוף ובנפש, ולהחזיר אותנו למצב טבעי יותר של חיבור, רוגע ובהירות.

זהו יום שמאפשר לנו לעצור רגע את החיים מבחוץ, ולהתחיל להקשיב למה שקורה בפנים.

 

מה מחכה לנו במהלך היום?


• מעגל פתיחה וחיבור
• תרגולי נשימה ותנועה
• סדנת חיבור לארבעת הגופים
• סאונד הילינג והרפיה עמוקה
• ארוחת צהריים מפנקת
• כתיבה ותהליכי התבוננות פנימית
• זמן לנשום, להרגיש ולהיטען מחדש
• מעגל סיום

לוח זמנים

 • מעגל פתיחה וחיבור
• תרגולי נשימה ותנועה
• סדנת חיבור לארבעת הגופים
• סאונד הילינג והרפיה עמוקה
• ארוחת צהריים מפנקת
• כתיבה ותהליכי התבוננות פנימית
• זמן לנשום, להרגיש ולהיטען מחדש
• מעגל סיום

ריטריט נקודת חיבור

....................

555₪

תפריט נגישות